Bulharská ďáblice Vesselina Kasarova
30/05/05 08:30
dostala Stavák na nohy. Mezzosopranistka
světového renomé u nás bla poprvé, ale kdo
slyšel její desky (BMG), věděl, co
může čekat. Virtuozitu a
neuvěřitelně barevný hlas,
zvláště v hlubokých polohách. Tam,
kde z jiných mezzosopranistek už jde jen
teplý vzduch, ona zpívá na „plné koule“.
Což se v „kalhotkových rolích“
Händela, Rossiniho nebo Mozarta docela hodí...
Nastoupila do mužských rolí stylově - v kalhotovém kostýmu, po přestávce v jiném. Zajímavá je její práce s bránicí, dokáže do sebe doslova napumpovat vzduch a pak zpívá dlouho jak chce. Je skutečně neuvěřitelná.
Stavovské divadlo nebylo vyprodáno, koncert se nešťastně střetl s jiným pěvcem na Pražském jaru. V Salcburku se na ni stojí fronty...
Nastoupila do mužských rolí stylově - v kalhotovém kostýmu, po přestávce v jiném. Zajímavá je její práce s bránicí, dokáže do sebe doslova napumpovat vzduch a pak zpívá dlouho jak chce. Je skutečně neuvěřitelná.
Stavovské divadlo nebylo vyprodáno, koncert se nešťastně střetl s jiným pěvcem na Pražském jaru. V Salcburku se na ni stojí fronty...